31. tammikuuta 2012

Hälsningar från Luleå!


Hejssan!

Nu är vi här i vandrahemmet och har wlan här så jag kan skriva litet. Morgon startade när studerander från Novia, deras lärare och också Outi som var tredje i vår HUMAKgruppen åkte till Torneå. I morgon pratade vi litet och berättade om utbilningar. Också blev bekand med varandra. Efter lunchen åkte vi till Haparanda busstation och reste till Luleå. Där vi lämnade våra väskor till Annas hotelrum och gick äta (igen :D) Efter det tog vi bussen till Luleå tekniska Universitetet och där började vår intensivkursen. Vi startade med våra presentationer vad vi hade gjord hemma. Också berättade litet om vår utbildning. Delade oss till blandade grupper och den talade i smågrupper mera. I denna grupper ska vi arbeta inom den här kursen. Åkte till hotellet och hämtade våra väskor och åkte till Vandrahemmet Kronan som vi i vilken ska vi övernatta. Förlåt att jag är liten slö nu men jag kan inte flytta mina foton till dator så bilden är från Kronans hemsidan. Måste gå och lägga mig så tyvärr har inte tid att skriva på finska :D

1 kommentti: