7. lokakuuta 2012

Kauden päätös

123456 Miun pittäis olla jo nukkumassa että jaksaa huomenna ilosesti touhuta Legolandissa mutta aattelin tulla julkasee muutaman räpsyn tän päiväsestä reissusta. Kauden päätös Köpiksessä. Aamulla aikainen herätys, koska samalla kyydillä tuli yks 50 km kävelijä ja heijän startti oli jo kympiltä ko itellä oli lähtö vasta klo 13. Siellä sitten kattelin kisoja ja mikäs siinä oli katellessa varsinki noita puolalaisia ja norjalaista ;) Alkulämppää aloitellessa alko satamaan vettä ja sitä kestikin koko miun kisan ajan. Kivasti sitten kisan jälkeen paisto aurinko, niin. Ite kisasta ei hirveesti oo sanottavaa, ei kulkenu ja aika oli ihan umpisurkea verrattuna siihen mitä oon nyt tänä syksynä kävelly. Miulla oli myös ongelmia polven ja selän kanssa, pitäis varmaan selvittää että mistä johtuu. Nytten ajattelin pitää tosin jonkinlaista ylimenokautta osa kaks, koska kilpailukausi veny näinkin pitkälle. Diplomikokoelma sai täydennystä ja tällä kertaa ihan laminoidun version :D Kotona olin illalla joskus kaheksan jälkeen koska piti käyä ostaa vielä evästä huomiselle. Mut palaillaan seuraavan kerran Legolandin kuvien merkeissä :)

Jeg skulle allerede være i seng fordi i morgen går jeg til Legoland. Men jeg ønskede at bringe disse billeder. Jeg var i København, og der var min sidste konkurrence af denne sæsonen. Vi forlod tidligt i morgen, fordi der var en 50 km gangere som havde start tre timer tidligere end jeg. Der set jeg konkurrencer og hvad det var at se, især polske og norsk ;) My konkurrence er ganske skid, og tid var så dårlig, selvom jeg har gået fint i efteråret. Jeg havde også problemer med knæ og tryg. Men nu en lille pause efter en lang konkurrenceperiode (april-oktober). Jeg fik også et fin diplom i dag. Det regnede under konkurrencen men efter det solen skinede. Jeg var hjemme på aftenen, og jeg gik til supermarkedet for at købe mad til i morgen. Næste gang med Legoland billeder :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti