11. marraskuuta 2012

Fest Med De Bedst'

41325 Eiliset synttärit oli ihan kivat. En voi sanoo et parhaat juhlat mitä mein luokalla on ollu mutta hauskaa oli silti. Varsinkin siinä vaiheessa ko imitoitiin toisiamme. Ite pietin sen oman pelini, mutta ois pitäny piettää se vähän myöhemmin. Illan keskityin lähinnä valokuvaamiseen mutta suurin osa kuvista ei taaskaan läpäse sensuuria :D En juonu ko eilen ko pari nii tännään pystyin reenaa. Kävin FW:lla tekee tunnin kilpakävelyreenin matolla. Olin ihan tyytyväinen valintaani tehä reeni sisällä siinä vaiheessa ko katoin kävellessä ikkunasta ulos. Onneks sää muuttu nopeesti ja kotimatkan aikana paistokin jo aurinko. Tännään en oo tehny oikeestaan mitään ihmeellistä tuon reenin lisäks. Paitsi että kokkailin taas makaronisalaatin huomiseks evääks, tällä kertaa kanasuikaleilla. Juhlin myös isänpäivää jäätelöllä herkuttelemalla, harmittaa kyllä vähän ko tänäkään vuonna en oo tätä päivää kotona juhlistamassa. Huomenna eessä viikon ainut kokonainen koulupäivä, onneks puolet siitä on tanskaa. Ps. se tunne ko lisäät eiliset kuvat Facebookiin ja salilla käynnin jälkeen ilmotuksia on semmoset 50 kpl :D

I går var fødselsdagfesten og det var rart. Ikke de bedste party hvad vi har haft men vi havde sjovt, specielt spillene var awesome. Men min spil kunne have været senere når folk blev drukket mere. Jeg tog meget billeder men de ikke passerede censur :D Jeg fejrede pænt og drak ikke meget så jeg kunne gøre min træning i dag. Jeg var i FW og jeg gik en time kapgang på løbebåndet. Jeg er glad at jeg var indenfor fordi det regnede udenfor. Men når jeg gik hjem, solen skinede igen. I dag har jeg ikke gjort noget særligt, kun lavede mad og fejrede Fars Dag ved at spise is. Desværre er jeg ikke hjemme i år for at fejre det. I morgen ugen eneste fuld skoledag. Heldigvis halvdlen af det er dansk.  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti