6. helmikuuta 2013

Fastelavnsfest & LEGO serious play

fu1fu2fu3fu5fu4
Tässäpä muutama kuva Fastelavnsfestistä. Tapahtuma on vissiin jonkinlainen tanskalaisten halloween :D ja meillä partykomitean kanssa omaks teemaks oli sovittu Western. Ilta meni hyvin ja oli kivaa nähä partykomitean porukkaa pitkästä aikaa varsinkaan nyt ko ei tuolla koululla tuu oltua. Lisäks puolalaiset tytöt ja miun kämppis olivat siellä myös. Kokoonnuttiin taas FU:n kanssa pari tuntia ennen juhlia hengailemaan sinne ja osa opetteli mm. tanssimaan. Juhlien kaks ensimmäistä tuntia menikin shottibaarissa työskennellessä, onneks oli hyvää seuraa nii aika meni nopeesti. Tämän jälkeen olinki vapaalla, tosin kuvia otin melko paljon. Itelle napsahti siivousnakki nii en jaksanu tällä kertaa lähteä keskustaan jatkoille ko kello oli niin paljon.

Nogle billeder fra Fastelavnsfest. Med FU havde vi temaen Western. Aftenen gik godt og det var rigtigt rart at se FU mennesker og mine venner og klassekammerater fra Polen og Tyrkiet var der også. Jeg arbejdede de første to timer i shotsbaren, men heldigvis mine medarbejdere var så dejlige at det var rart at arbejde og tid gik snart. Efter det havde jeg fri og jeg var med mine venner og tog billeder også :) Denne gang havde jeg luk også så jeg gik ikke til byen fordi det var ganske sent når vi var klar.
lego1lego2

Koulukin ehti jo alkamaan, tosin ekat päivät ollaan enemmän ja vähemmän tehty tuommosta rennompaa hommaa. Maanantaina tutustuttiin toisiimme. Meitä on pieni luokka, vaan reilu 15 opiskelijaa. Mutta tehään osa kurssista toisen koulun kanssa, nii sitten tulee vähän enemmän. Eilen meillä oli Fronterin opetusta (jonka ajan tosin istuin vaan facessa ko oon käyttäny tuota jo viime lukukauen) ja menetelmä nimeltä Lego serious play. Eli legojen avulla mietittiin minkälainen on paras opiskeluryhmä ja mistä asioista se koostuu. Tännään meillä oli vähän sirkushommia ja taikatemppuja sekä kaupunkikierros tehtävineen mutta ne kuvat oottaa vielä muokkaamista nii katellaan jos ne sais myöhemmin tänne. Huomenna alkais sitten teoriaopinnot ja perjantaina onkin jo Intropartyt. Oon myös aloittanut taas salilla käymisen ja eilen kävin tanssahtelee parilla tunnilla. Pieni pettymys tosin oli että tunnit ei ollu muuttunu yhtään viime vuodesta. Ja en malta oottaa että pääsen kokeilee kahvakuulatunteja ko ne on tullu meijän saleille uusina :)

Har started med skolen også, faktisk de første dager havde vi mere afslappet programme. Om mandagen lærte vi hinanden at kende. Vi har ganske små klasse, kun ca. 15 person. Men vi samarbejder med andre skolen. I går havde vi Fronter undervisning (jeg var kun på Facebook fordi jeg har brugt det tidligere) og Lego serious play, hvor vi brugte legos til at fortælle hvad er det bedste studiegruppe og hvad det indeholder. I dag havde cirkus og magical tricks samt citytour med opgaver men jeg skal redigere billeder først. I morgen starter vi teori og på fredag har vi Introfest. Jeg har også startet at gå til motionscenter igen og i går havde jeg to dansholder. Det var rart men det var lidt skuffende at holder blev ikke ændret fra sidste år. Og jeg venter at jeg kan prøve KettleCross fordi de holder er nye :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti