19. helmikuuta 2013

Ilmapalloeläimiä

DSC_5464DSC_5458DSC_5462DSC_5461DSC_5460DSC_5459
Koulussa on ihan kivaa :) Saatiin omat pellenenät ja opin vihdoin tekemään noita ilmapalloeläimiä, tuossa muutama taidonnäyte. Iltapäivällä oltiin toisella koululla opettelemassa yhen ohjelman käyttämistä (semmonen millä saa tekstiin automaattisesti symbolit) ja siitä suuntasin suoraan sählyä pelaamaan. Jäin myös pelaamaan lenttistä eli liikuntaa tuli semmoset kevyet 4 h. Saattaa tuottaa kävely vaikeuksia huomenna. Lisäks oon ihan tyytyväinen ettei oo shortsikelit vielä, jalat on sen näköset et oon taas käyny pelaamassa :D

Vi har så meget sjovt i skolen. Vi fik egne klovn næser og jeg lærte at gøre ballondyr, nogle billeder der. Om eftermiddagen var vi på andre skolen for lære at bruge en program (kan skrive tekst med symboler) og efter det gik jeg at spille hockey. Efter det endnu volleyball så 4 timer sports i dag. I morgen kan det være svært at gå. Og jeg er glad at det er ikke endnu shorts vejr fordi mine fødderne ser det ud at jeg har startet at spille hockey igen :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti