2. maaliskuuta 2013

Easter party

1243
Eilen juhlittiin siis vähän luokkakavereitten kanssa ja lisäks mein ihana tutor Anna viime lukukaudelta tuli moikkaamaan meitä. Pääsiäiseenhän on vielä aikaa mutta eilen oli P-dag ja saataville tuli pääsiäisolut, eli vähän samaan tyyliin mitä marraskuussa jouluolut. Ilta meni mukavasti ja RRK-baarissa juhliminen on aika kivaa koska edulliset hinnat ja lyhyt kotimatka (vain 200 m :D) Meillä oli myös pienet afterpartyt, jotka tosin käytettiin pelleilyyn ja kuvien ottamiseen kuten vikasta kuvasta voi päätellä. Tännään en oo tehny oikeestaan mitään vaikkei oloja eiliseltä ookaan ja huomenna mennään tyttöjen kanssa eläintarhaan ko meillä on sinne vapaaliput mitkä pitää käyttää huomenna. Keskiviikkoa ootellessa, Forecan mukaan pitäis olla sillon +11 astetta, kelpaa :)

I går fejrede jeg lidt med venner fra mine klasse og vores sød tutor Anna fra sidste semester var også med os. Det er ikke påsk nu men i går var P-dag samme måde end i november er J-dag. Aftenen var rart og jeg kan godt lide at fejre på RRK-baren fordi den er billig og jeg har kort vej til hjem (kun 200 m :D) Vi havde også afterparty men vi kun tog dumme billeder så I kan se fra den sidste billede. I dag har jeg gjort ingenting selvom jeg er okay og har ikke tømmermænd. I morgen skal jeg gå til Zoo med pigerne fordi vi har fri billetter. Og jeg venter onsdag, Foreca siger at det skal være +11 grader, glæder mig :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti