10. maaliskuuta 2013

ESN International Dinner

12345 Eli perjantaina oli se ESN International Dinner. Olin samanlaisessa tapahtumassa mukana myös viime syksynä ja täytyy myöntää et sillon oli enemmän porukkaa ja jostain syystä myös parempi tunnelma. Ruoka oli nyttenkin jees mutta eri maita oli vaan 10. Kaikilta loppu ruoka melko nopeesti ja esim. mein porukalta jäi japanilaisten ruoat testaamatta. Oli kuitenkin kiva nähdä opettajapuolen tyttöjä sekä muutamia tanskalaisia tuttuja ja tanssittiin myö vähän Macareenaakin. Tän jälkeen suuntasin RRK Baariin mut jaksoin olla siellä vajaan tunnin ja olin jo ennen puoltayötä kotona.

Viikonloppu onkin mennyt melkein kokonaan ko oon kipeenä, kurkkukipua ja pientä lämpöä. Sen verran oon poistunu neljän seinän sisältä että lähimpään kauppaan oon raahautunu hakee ruokaa. Oon viettänyt Muumit-maratonia. Tännään ois ollu ekat reenit valmentajan kanssa mutta piti perua ne. Täytyy nyt toivoa että tää tauti menis nopeesti ohi, koska ekat kisat on kahen viikon kuluttua ja ois kiva olla terve loman aikana. Nyt kuitenkin jatkan Muumien kattelua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti