1. kesäkuuta 2013

Vielä kerran Melusive

melusive1melusive5melusive3melusive2melusive4melusive6 Kuvat viime lauantailta ko Melusive heitti ilmaiskeikan ja oltiin pienellä porukalla kattomassa. Tää mennyt viikko on ollut vähän kiireinen, mutta nyt on viiminen "koe" tehty. Loppuviikko oli koulun osalta aika rento, leikittiin iPadeilla ja tehtiin videoita. Voisin vaikka laittaa videot tännekin näkyviin. Koulupäiviä on jäljellä 4 ja viikkoja Odensessa enää alle kaksi. Tännekin on tullut nyt kesä, vihdoin. Eilinen meni Puolan tyttöjen kanssa, mutta siitä tulossa oma postaus tai ehkä kaksi :) Kohta grillailemaan luokkakavereiden kanssa ja huomenna kisat. Onnea kaikille valmistuneille ja koulunsa päättäneille sekä hyvää kesälomaa niille keillä se alkoi, meikä jatkaa vielä ahkeraa opiskelua

Billeder fra sidste lørdag når vi var i Brants hvor Melusive havde konsert. Denne uge har jeg haft meget at gøre. Vi havde den sidste exam og i skolen har vi prøvet iPad og gjort videos med det. Måske jeg tilføje dem også her. Nu har jeg kun 4 skoledager og kun under 2 uger i Odense. Og sommer er her! I går var jeg med polska piger men jeg har meget billeder så jeg tilføjer dem senere. Snart barbeque med mine klassekammerater og i morgen den sidste kapgangkonkurrence i Danmark. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti