5. elokuuta 2013

Mä oon merta ja peltojen viljaa Ja metsässä kasvanut puu Ja mä puhun ei luonto oo hiljaa Kun riitelen pohjaton oon

kollaasii Tähän alkuun voisin todeta, että kuvat on parin vuoden takaa, hiukset on tällä hetkellä punaiset :D Nää kuvat kuvastaa kuitenkin hyvin miun tän hetkistä elämää, edelleen. Mikään ei oo muutunu kahessa vuodessa vai miten se oli? Viime viikolla tein kahden päivän verran sijaisuuksia samalla päiväkodille missä olin jo kuukauden ja oon ilmeisesti antanut hyvän vaikutelman ko hommat jatkuu tällä viikolla vielä kolmen päivän verran. Elokuun viikonloput menee töissä, vähän harmittaa siivota mökkejä näillä keleillä mut palkkapäivänä sit hymyilyttää :)

Reenit on menneet hyvin pienen tauon ja alkukankeuden jälkeen. Viimeviikolle tuli vihdoin ne kolme kilpakävelyreeniä mikä on ollut jo tavoitteena pidemmän aikaa mutta reissailut on vähän sotkeneet niitä suunnitelmia. Sain harjoittelupaikan sieltä mistä halusinkin. Pääsen loppuvuodeks Joensuuhun ja vaikka koulua ei ookaan niin uskon että kerkeen näkemään luokkakavereita useampaan otteeseen. Ja pääsen myös takasin salibandykentille. Miulla on siis asiat tällä hetkellä aika hyvin vaikka ensi vuoden suunnitelmista ei olekaan vielä minkäänlaista tietoa. Toisaalta onhan tätäkin vuotta vielä jäljellä. Ihanaa alkavaa viikkoa! :)

ps. tänne on viime päivinä löytänyt vähän enemmän ihmisiä, kiitos Jannika B ja linkki Nallerock-kuviin :) jos joku kiinnostuu seurailemaan miun juttuja vähän enemmänkin, lämpimästi tervetuloa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti