16. huhtikuuta 2015

Yllätyssynttärit

1234 Järjestettiin viime lauantaina miun joukkuekaverille yllätyssynttärit. Riikka täytti 18 jo helmikuun lopussa mutta saatiin synttärit järjestettyä vasta nyt. Meillä oli WhatsUp-ryhmä missä saatiin tehtyä kunnon sotasuunnitelmat :D Vein Riikan keilaamaan sillä välin kun muut teki valmisteluja. Keilaamisen jälkeen heitin Riikan kotiin ja jäin vielä itekin sinne. Siitä mentiin sisälle, missä muut jo odottikin valmiiks. Saatiin synttärisankari yllätettyä ihan täysin :) Meillä (tai ainakin miulla) oli tosi kiva päivä. Syötiin, pelailtiin käsipalloa ja tukkihumalaa, laulettiin singstaria ja syötiin vähän lisää. Illalla pelailtiin myös vähän lautapelejä ja pullonpyöritystä.  

Mie ja Riikka lähettiin vielä jatkamaan matkaa Jettiin, missä seuraan liittyi mein joukkuekavereita ketä ei ollut päässyt tuonne synttäreille. Sieltä siirryttiin vielä Popin tanssilattialle reiluks tunniks tanssahtelemaan. Tajusin tuossa viikonlopun aikana, että oon ihan älyttömän onnellinen siitä ko oon saanu näin mahtavia tyyppejä miun elämään. Oon joutunut tekee monia (vaikeitakin) valintoja ja tällä hetkellä oon tyytyväinen että oon ne tehnyt, sillä niitten avulla oon päässyt tähän pisteeseen.

Pakko hehkuttaa vielä loppuun, miten kiva on ollut reenata "uuden" joukkueen kanssa. Vaikka käytännössä ollaankin siis suurimmaks osaks yhdistelmä miun viime kauden molempia joukkueita eli tiiän melkein kaikki jo valmiiks :D Meillä on ollut vasta kahdet reenit, mutta jos tämmönen tekemisen meininki jatkuu niin uskon että meille tulee ihan äärettömän loistava porukka ens kaudelle :)

Ps. blogihiljaisuutta taas luvassa, sillä lähetään viikonlopuks Jyväskylään opiskelijoiden salibandyn SM-kisoihin hakemaan SM-mitali kotiinviemisiks. Mitalihan on siis varma koska naisten kilpasarjassa on se huima 3 joukkuetta :D mut mitali ko mitali, mitäs eivät muut joukkueet lähe pelaamaan :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti