3. marraskuuta 2013

Naisenergiaa Urheilutalollla

koris1koris2koris3koris4
Vietin eilisen ja tämän päivän suurilta osin penkkiurheilun merkeissä. Eilen olin kattomassa miesten salibandyn 4.divaria Intterillä ja tänään olin Urheilutalolla missä pelattiin koripalloa ja lentopalloa. Ensin vuorossa oli naisten 1. divarin peli Kataja-Hyvinkää. Kataja aloitti ihan hyvin, mutta peli päättyi kuitenkin kotijoukkueen tappioon. Vaikka oonkin innokas penkkiurheilija, niin täytyy myöntää että tää oli eka korispeli ikinä mitä olin kattomassa. Vähän vastapainoa yleisurheilulle, salibandylle ja pesäpallolle ;) Katajassa pelaa myös pari miun tuttua niin siinäkin mielessä oli kiva käyä peliä kattomassa kun kerrankin pääsin, harmittavan usein sattuu naisten kotipelit omien pelien kanssa päällekkäin. lenttis1lenttis2lenttis3lenttis4
Katajan pelin jälkeen oli Niceteamin peli Ajo-KLP:tä vastaan. Lentopallon naisten kakkosta siis. Tämä peli päättyi vierasjoukkueelle 2-3. Lentopalloakin oon käynyt kattomassa ehkä kerran tai kaks aikasemmin, oli ihan mielenkiintoista käydä seuraamassa itselle vähän vieraampia lajeja ja hienoa että joukkueet tekee tälleen yhteistyötä. Mukana tässä tapahtumassa oli myös Martat ja Naisyrittäjät.

Oon myös ehtinyt reenaamaan itse vähäsen mutta siitä lisää toisessa postauksessa. Huomenna alkais myös viiminen viikko harjoittelua, hurjan nopeesti on mennyt aika vaikka jo syyskuun alussa harjoitteluni aloitin. Sitten opintoja ois jäljellä opparin, yhden tentin ja portfolion verran. Valmistua olisi tarkoitus siis maaliskuussa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti