30. lokakuuta 2014

Viikon 43 liikunnat

Viikko 43

Ma: Puntti 1 h + Kävely 1 h 30 min + Kehonhuolto 30 min
Ti: Kuntopiiri 30 min + Salibandy 2 h + Kehonhuolto 30 min
Ke: Salibandy 1 h 15 min + Kehonhuolto 45 min
To: Puntti 1 h + Juoksu 30 min + Kehonhuolto 30 min 
Pe: Vesijuoksu & Uinti 45 min + Salibandy 1 h + Kehonhuolto 15 min 
La: Kävely 1 h + Puntti 1 h + Kehonhuolto 1 h
Su: Kävely 1 h 30 min

Yhteensä: 16 h 30 min

Tällä hetkellä tänne tulee vaan näitä viikkokoosteita, mutta kova yritys ois saada jotain muutakin aikaiseksi. Tällä hetkellä tunnit vuorokaudessa ei vaan riitä koneella istumiseen tai kuvien ottamiseen. Miulla on siis aamut ainaa omaa aikaa, mutta tällä viikolla on ollut kaikkea ennalta sovittua ja myös äkillisiä menoja. Ennalta sovittuna oli aika Kalevalaiseen jäsenkorjaukseen eiliselle ja sitä olin oottanut kauan. Selkä on ollut parempi jo ennen tuota hoitoa ja olikin helpotus kuulla, että siellä pitäisi kaikki olla ok (linjaukset, SI-nivelet yms.), tosin jalkoja ei keritty katsomaan, niilläkin voi olla vaikutusta. Kaikista onnellisin oon siitä, että miun rintarangan fasettilukot (jep, niitä oli useampi) saatiin vihdoin auki ja nyt pystyn reenaamaan paremmin. Ei siis ihmekään, ettei juoksu oo sujunut. Miulla on siis pitempiä matkoja juostessa pistänyt rintaan, enkä oo tämän takia uskaltanut juosta kovaa. Oon käynyt myös terveyskeskuksessa asian takia. Vaikka kaikki ei uskokaan näihin "ihmeparantajiin", niin itse oon kyllä hyvin tyytyväinen ollut. Oon siis käynyt aiemmin saman miehen luona penikkavaivojen takia ja silloinkin olin tyytyväinen. Tuommonen ennalta arvaamaton meno oli hammaslääkäri. Miulla alkoi hammassärky sunnuntaina ja tiistaiaamuna oli pakko soittaa päivystykseen. Tulehdustahan siellä oli ja juurihoito uusiks. Tällä hetkellä olo on ihan ok, eilen ja edellisenä yönä varsinkin oli vielä aivan jäätävät kivut. 

Mutta nyt niihin viime viikon reeneihin. Tarkoituksella määrällisesti isompi viikko ilman lepopäiviä, koska parhaillaan miulla on kevyt viikko käynnissä. Salibandy + puntti-linjalla jatketaan. Tarkoitus ois kokeilla myös jossain välissä kilpakävelyä, jos selkä ois nyt siinä kunnossa. Jonkinlainen nopeusreeni ois tarkoitus myös ottaa viikottaiseen ohjelmaan. Ootan parhaillaan punttiohjelmaa mein fysiikkavalmentajalta ja sen jälkeen alan miettimään uutta reenirunkoa. Tähän mennessä oon siis tehnyt vähän mitä sattuu, erilaisia ohjelmia soveltamalla. Kehonhuoltoon oon nyt yrittänyt panostaa ja viime viikolla sitä tulikin ihan kivasti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti